İzleyiciler

21 Şubat 2016 Pazar

SİZ HALA ZETAY AİLESİNE KATILMADINIZ MI ?


    SİZ HALA ZETAY AİLESİNE KATILMADINIZ MI  ?

 
 
 
Uzun zamandır yazmaya fırsatım olmadı  öncelikle bana denemem için yolladıkları ürünlerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum

Nar,havuç,portakal suyu derken çimenin de suyu çıktı.Evet ama bu su bir başka.
Tadı biraz kötü ama tek yudumda içilen ve ağız tadını düzeltmek için peşinden bir dilim portakal yenen bu ilginç içeceği.
 

Kimyager Charlers Schnabel (1895-1974) buğday çimi suyunu sağlık amaçlı kullanmaya başlayan ilk kişi.Schnabel 1930’da çim yemeğe başlamış.Laboratuarda yaptığı hayvan deneylerinden buğday çiminin beden direncini arttırıcı etkilerini saptamış.
 
 
 
 
 
 
 
  
 


 
 
FAYDALARI NELER Mİ ? gelin hep birlilkte öğrenelim :
Hemoglobin üretimini arttırır.Kanı alkalize eder.Kolonu temizler.Karaciğeri temizler.
Toksinleri nötralize eder.Yaraları iyileştirir.Bakterilerin gelişimini önler ve durdurur.
Enzim aktivitesini arttırır.Kanı temizler.Ağır metalleri yok etmeye yardım eder.
Çin tıbbı terminolojisini bilenler için: Chi ve kundalini’yi zirveye taşır.

 



 
 
 
 
 
 
 
Gelelim dünyanun en iyi 500 Zeytinyağı listesinde ilk 20 arasına girmeyi başaran ZETAY'IN kendi yetiştirdiği zeytinlerden ürettiği ödüllü zeytrin yağına.Aromalı kokusu harika tadı şık şisesiyle resmen göz dolduruyor.Lezzet  sağlık ve mutluluk benim mutfağıma çoktan ulaştı.Sizin mutfağınıza ne zaman uğrayacak acele edin.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 yorum: