İzleyiciler

10 Haziran 2016 Cuma

CUİQ PURENESS PROBİYOTİKLİ 3'LÜ EL BAKIM SETİ



CUIQ PURENESS EL BAKIM SETİ




Merhaba bir süredir kullandığım CUIQ PURENESS EL BAKIM SETİ ni sizinle paylaşmak istiyorum.



Tırnak ve tırnak eti bakım yağları özellikle sertleşen tırnak etlerimizi yumuşatmakta sevdiğimiz ürünlerden . CUIQ PURENESS bakım yağı  probiyotik içerikli tırnak etlerini geri itmeden önce kullandım yumuşatması başarılı tahta kütükil iticiyi kullanırken zorluk yaşamadım.

İçeriğinde;Probiyotik Aktifler,Keratin,Susam Yağı,Badem Yağı,Portakal Yağı,Argan Yağı,Zeytin Yağı,Kayısı Yağı,E vitamini bulundurması beni daha da heycanlandırdı.Bakım yağının kullanımı çok kolay ve şişenin küçük oluşuna aldanmayınçok çok bereketli.

 CUIQ PURENESS peeling jelinin incir ve vanilya kokulu oluşuna ben resmen bayıldım.Bu peeling jeli en hassas ciltler bile kullanabilir hiç bir sıkıntı yaşatmadı tenimde.

Probiyotikler ve H Vitamini doğal koruma sağlamakla kalmayıp.Cildimizin üzerindeki ölü deriyi uzaklaştırıp cildimizin nem dengesini koruyor.En önemlisi de yaşlanma etkilerini geciktirerek doğal ışıltılı bir cilde kavuşmamıza olanak sağlaması.İçeriğinin bukadar zengin olması harika.


Avokado yağı,Zeytinyağı,Probiyotik Aktifler,Ginseng özü,Ihlamur özü,Provitamin B5,Yeşil çay özü,Papatya ö,E vitamini,Biotin (H Vitamini)


Probiyotik ve vitaminli el kremi(yaşlanma belirtilerine karşı) içeriğindeki Probiyotik Aktifler: Yararlı probiyotik bakterilerle, cildinize doğal bir koruma kalkanı oluşturur.
Gliserin,Pantenol,Lizolesitin,Perilla Yağı,E vitaminiyle ellerinize canlılık verir,  ellerde ki emilimi çok kolay yapış yapış his bırakmak yerine yumuşacık ellere kavuşmanızı sağlar.Mutlaka alıp denemelisiniz.



İletişim:www.cuiqbeauty.com 



Sizler elleriniz için hangi uygulamaları tercih ediyorsunuz?Bu postun altına yazabilirsiniz.

6 yorum: