İzleyiciler

11 Aralık 2015 Cuma

ELLERİNİZİ İHMAL ETMEYİN












 .
 .
                     El kremlerine karşı bir zaafım var zaten bunu görünce de almadan duramadım.
                 Benim bu kremi alma sebebim aloe veralı olması,en azından üzerinde öyle yazıyor.
         Yine üzerinde keratin ve E vitamini de bulunduğu yazıyor.Sadece ellerim için kullanıyorum.
   Ağır ve yağlı bir krem değil.Sürdüğümüz anda hemen emiliyor emildikten sonra elde kadifemsi bir his bırakıyor.Sanki elime pudra sürmüşüm gibi hissediyorum ki akabinde elimi yıkadığımda kaygan kaygan bir his oluyor ellerimde.Aslında tam olarak emilmemiş gibi düşünüyorum o zaman.Nemlendirme özelliği güzel.Elimi yıkamadığımda verdiği his güzel, yazın rahatlıkla kullanılabilecek türden bir krem.

     

     

     

     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder