İzleyiciler

25 Nisan 2016 Pazartesi

BEBAK VE ÜRÜNLERİ








 

 

 Sevgili @bebakacibadem 1 hafta önce bir kargo aldım ve çok mutlu oldum .Ve hemen denemeye başladım.
Cildimizi pahalı birşeydir ne yazık ki herşeyi sürmeye gelmez.Ondandır ki her ürünü hemen alıp cildime sürmem.Bebak'ın içeriğinde e vitamini kakao yağı ve gliserin bulunduran bu balsamı cildi yoğun nemlendirmekle kalmayıp bir okadar da ferahlatıyor.




Güneş kremine gelirsek cildi zararlıışınlardan korumakla yetinmeyip cildimizi nemledirmemize yardımcı oluyor.

Emili kolay cildin doğal yapısını bozmayan bu kremi ben dışarı cıkmadan 15 -20 dk öncesinden sürüp kendimi güneşin o kötü ışınlarına karşı koruma altına alıyorum.Sizlerde mutlaka deneyin farkı hissedeceksiniz.İyi ki varsın @bebakacibadem


İletişim www.bebak.com.tr


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder