İzleyiciler

28 Nisan 2016 Perşembe

Magic Looks kaş ve Kirpik Uzatıcı Serum



Magic Looks kaş ve Kirpik Uzatıcı Serum son zamanlarda bayanların oldukça sık bahsettiği bir ürün,bende bundan yola çıkarak ürünü deneyip yorumlarımı paylaşmak istedim.Öncelikle ürünü bana yolladıkları ve denememe vesile olduklarıiçin teşekkürler.


Magic Looks Kaş ve Kirpik Bakım Serumunu nasıl kullanmalıyım?



Günde 1 kere yatmadan önce sürmenizi tavsiye ederim. Uygulamak istediğiniz bölgeyi seçin (kuru ve temizlenmiş olmasına dikkat edin).Uygulamaya gelince ürün ile birlikte verilen tek kullanımlık olan aplikatörler,küçük bir parça pamuk ya da kulak çöpü ile uygulama yapabilirsiniz.



Ben gözlerimde herhangi bir yanma yakma hissi vb sorunlar yaşamadım.Serumun dermotolojik ve oftalmolojik  test onaylı olması içimi rahatlattı ve seve seve kullandım.Düzenli kullandığım iki hafta sonunda kirpiklerimin uzadığını fark ettim.
Sizler de gür ve uzun kiprikler istiyorsanız dogru adrestesiniz.


Artık ADSIZ olarak artık yorum yapabilirsiniz.Beni takip edip,belli başlı sosyal ağlarda hesabları olmayan insanlarında sorularını,düşünce ve önerilerini öğrenmek istiyorum! Yapılan tüm yorumlar,için şimdiden teşekkürler hoşçakalın.



Sipariş için :  magic-looks.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder