İzleyiciler

19 Mart 2016 Cumartesi

Black Head Mask



MERHABALAR bugün size siyah noktaların kabusu bir maskeden bahsedeceğim.



Siyah nokta için yoğunluk neredeyse oraya ne çok kalın nede çok ince halinde sürmemeniz gerekiyor.Maske yüzünüzde kuruyup yüzünüz gerilene dek konuşmamalı ve gülmemelisiniz.

Ben bukada süre duramam derseniz eğer düşük ısıda fön makinesi yardımı ile hızlı şekilde kurumasını sağlayabilirsiniz.Maske siyah renkte siyah olması sizi korkutmasın zira kuruyunca çok kolay şekilde aşağıdan yukarıya çekerek çıkarabiliyorsunuz.Maske sonrası tonik işlemi yaparsanız açılan gözenekleriniz çok açılma yapmaz

Ben çok memnun kaldım sizlerde denemek isterseniz İletişim : 05397205685  nolu telefondan temin edebilirsiniz.Teşekkürler hoşçakalın
.

3 yorum:

  1. Merhabalar çok güzel yazmışsınız instagramdan sizi takip ediyorum fakat burada hesabım olmadığından size yorum yapamıyordum çok güzel düşünmüşsünüz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bende sizi instagramdan ediyorum fakat buradan bir türlü hesabı açamadım çok güzel düşünmüşsünüz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Benim de siyah noktalarımda etkili oldu ama soyma işleminde cildimi tahriş ediyormuş gibi hissettiğim için biraz korktum doğrusu :)

    YanıtlaSil