İzleyiciler

19 Mart 2016 Cumartesi

Eau thermale avene 3'ü bir arada bakım&kozmium.com



Herkese yeniden merhaba;

İnternetten alışveriş,araştırma yaptığım doğrudur.Ürünlerle alakalı yorumlar,bloglar hep ilgimi çekmiştir. 




www.kozmium.com  da takip ettiğim,alışveriş yaptığım güvenilir sitelerden biri.
Geniş ürün yelpazesine de sahip olan bu sitede Caudalie,Uriage,Bioderma,Nuxe,Vichy,La Roche Posay vb aradığınız her ürüne ulaşmanız oldukça basit.Eczane garantili,uygun fiyatlı olmasıda beni cezbeden başka bir yanı.


Ben bugün sizlere  kozmium sitesinden tarafıma hediye yollanan bir kargo ve içerisindeki Avene güneş kremlerinden bahsedeceğim.Kutumun içinde 3 ayrı ürün vardı.
 














Avene Emulsion Güneş Kremi (Yüz için)

Bu ürün şu ana kadar kullandığım en iyi güneş kremi.Ambalajı çok pratik içindeki parfüm çok hafif rahatsız etmiyor.Ben ürünleri denemeden önce kokularına dikkat ederim bir nevi takıntı da diyebiliriz.Bu ürün gerçekten cildime çok iyi geldi hem besledi hemde cilt rengimi açtı.Yüzde yağlı his bırakmıyor.Su bazlı olduğu için iyi emiliyor beyaz renk bırakmıyor.Eğer erkenden kırışmak,cilt rahatsızlıklarına yakalanmak istemiyorsak kış olsa dahi güneşin zararlı ışınlarından kendimizi korumamız gerekiyor.Ve bence bu ürün bu ihtiyacı yaz kış karşılayan bir ürün.Dışarı çıkmadan yarım saat önce sürüyorum.Makyaj altına kullanılabiliyor tavsiye ederim.

Avene Very High Protection Güneş Koruyucu Sprey

Bu ürün yoğun bir kıvama sahip.Vücudum için kullandığım bu ürün oldukça ideal bir korumaya sahip.Vücutta herhangi bir iz bırakmaması,kolaylıkla dağılması ve paraben içermemesi beni çok sevindirdi.

Avene Reparateur Apres Soleil 

Güneş sonrası cildi rahatlatmayı ve nemlendirmeyi vaat eden bu ürün oldukça ince yapılı.Hafif ve yağsız cilt tarafından kolayca emiliyor.Avene ürünlerini çok seviyorum.Sizlerde keyifli bir alışveriş bilgi dolu bir site  arıyorsanız doğru adrestesiniz.


İletişim için : www.kozmium.com tıklamanız yeterli,Siteyi inceleyebilir mutlu alışverişler yapabilirsiniz hoşçakalın...





2 yorum: