İzleyiciler

17 Mart 2016 Perşembe

Farmona Türkiye ve Harika hediyeleri








Merhabalar bugün sizlere sevgili Farmona Türkiye'nin bana yolladığı hediye dolu kutusundan bahsetmek istiyorum.




Öncelikle skin crystal care yüz yıkama jelinden bahsetmek istiyorum harika bi kokusu var renginede ayrıca iç açıyor gerçekten gözede hitap ediyor.
İçerisinde hindistan cevizi özü,ipek proteini ve yosun ekstresi gibi etken maddeler bulunuyor. 
Büyük boy oluşuda ayrı bir güzellik.Farmona ürünleri doğal ve cilt dostu.
Ürünün amacı cilt yağ dengesini ayarlamak sivilce oluşumunu engellemek gözenekleri arındırmak.Bunu başarıyorda.Bu ürün gerçekten cildime çok iyi geldi
Islak yüzünüze masaj yapar gibi uygukayın bu sizinde hoşunuza gidicek eminim.

Gelelim Farmona Prestige Care kök hücre serumu ve nemlendiriciye.

Nemlendirici ve Sıkılaştırıcı Krem:beyaz renkte yüzde yağlı his bırakmıyor.Cildin elastikiyetini arttıran bu krem ayrıca su kaybını da önlüyor.
Bu kremi makyaj altına cildimi nemlendirmek içinde kullanabilirsiniz. 

Kök hücre serumu:Hücre yenilenmesini hızlandırdığı gibi sıkılaştırıcı,anti-aging özelliği sayesinde de deriyi gerip kırışıklıkları azaltıyor.
Bu serumu yalnız kullanabileceğiniz gibi parmağınıza aldığınız bir miktar nemlendirici ile yüz,boyun ve dekolte üzerinde masaj yaparak uygulayabilirsiniz.


Dudak Balmı yoğun meyve aromasına ve parlatıcı özelliği olan bir balm.



İletişim: www.farmonaturkiye.com

2 yorum:

  1. Merhabalar çok güzel yazmışsınız instagramdan sizi takip ediyorum fakat burada hesabım olmadığından size yorum yapamıyordum çok güzel düşünmüşsünüz teşekkürler.

    YanıtlaSil